Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Marketing activities vs. logistics activities in the example of computer games market
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4
Strony: 14 - 21
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 kwietnia 2017
Abstrakty: polski | angielski
Niniejszy artykuł łączy zagadnienia związane z zarządzaniem marketingowym oraz z zarządzaniem logistycznym w przedsiębiorstwie. Autorka weryfikuje następującą tezę: na każdym etapie działań logistycznych w przedsiębiorstwie można stwierdzić potrzebę podejmowania określonych działań marketingowych. Aby omawiany temat przybliżyć do działań praktycznych, autorka posługuje się przykładem rynku gier komputerowych. Omawia poszczególne etapy działań logistycznych oraz podejmuje próbę dopasowania do nich odpowiednich działań marketingowych
This article combines the issues related to the management of marketing and logistics management in the company. The author verifies the following thesis: at every stage of the logistics activities in a company can be determined the need to take specific marketing efforts. To bring the subject under discussion to practical action, the author uses the example of the computer games market. She discusses the various stages of logistics operations and attempts to match them proper marketing