Usługa edukacyjna a strategia marketingowa publicznych szkół wyższych na wybranych przykładach
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz |
| Rok wydania: | 2016 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 1,5 |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 2 |
| Bazy: | IC Journals Master List |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | angielski |
| W artykule podjęto próbę zdefiniowania obszarów marketingu usług edukacyjnych. Wskazano, jak ważnym elementem zarządzania organizacją publiczną w sferze edukacji na poziomie wyższym jest strategia marketingowa. W ostatniej części artykułu przedstawiono analizę porównawczą dwóch uczelni publicznej na podstawienie przeprowadzonych badań empirycznych. |