Usługa edukacyjna a strategia marketingowa publicznych szkół wyższych na wybranych przykładach
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz |
Rok wydania: | 2016 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 1,5 |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 2 |
Bazy: | IC Journals Master List |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
W artykule podjęto próbę zdefiniowania obszarów marketingu usług edukacyjnych. Wskazano, jak ważnym elementem zarządzania organizacją publiczną w sferze edukacji na poziomie wyższym jest strategia marketingowa. W ostatniej części artykułu przedstawiono analizę porównawczą dwóch uczelni publicznej na podstawienie przeprowadzonych badań empirycznych. |