Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,5
Język: polski
Numer czasopisma: 2
Bazy: IC Journals Master List
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
W artykule podjęto próbę zdefiniowania obszarów marketingu usług edukacyjnych. Wskazano, jak ważnym elementem zarządzania organizacją publiczną w sferze edukacji na poziomie wyższym jest strategia marketingowa. W ostatniej części artykułu przedstawiono analizę porównawczą dwóch uczelni publicznej na podstawienie przeprowadzonych badań empirycznych.