Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Aspects of marketing communication in marketing 3.0
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 40
Wolumen/Tom: 113
Strony: 35 - 45
Bazy: CEJSH | BazEkon | Index Copernicus | C.E.E.O.L
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W opracowaniu przedmiotem analizy była kwestia badania relacji pomiędzy rosnącą popularnością i zasięgiem Internetu a coraz większą liczbą osób otrzymującą dostęp do masowej informacji. Dla zdecydowanej większości organizacji rozwój Internetu oznaczał głównie powstanie nowego medium komunikacji marketingowej, W XXI wieku nie wystarczy, aby organizacja wytwarzała dobrą jakościowo ofertę - musi się on w profesjonalny sposób porozumiewać z otoczeniem, a to determinuje rozwój instrumentów komunikacji marketingowej w dobie marketingu 3.0. W artykule przedstawiono różne podejścia do definiowania działań komunikacyjnych w marketingu 3.0 w kontekście dynamicznych zmian w otoczeniu rynkowym, głównie technologicznym, a także podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu zmiany technologii determinują nowe zjawiska w komunikacji marketingowej w marketingu 3.0. W opracowaniu wykorzystano wyniki badań prowadzonych metodą desk research oraz obserwacje uczestniczące. Przeprowadzone badania pozwoliły na pozytywne zweryfikowanie postawionej tezy dotyczącej istotnego wpływu zmian technologicznych w otoczeniu rynkowym na działania komunikacyjne w marketingu 3.0.
The article concentrates on aspects of marketing communication in marketing 3.0. People have access to a large amount of information with the popularization and the increasing reach of the Internet. For most organizations, development of the Internet means creating a new medium of marketing communication. In the twenty-first century, it is not enough that the company produces a good quality product - it must be professional in communication with the environment. This determines the development of marketing communication tools. The article presents desk research based on secondary sources and on the method of participant observation, employed by a practitioner of sport in the person of the article`s author.