Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The global abstinence and effective marketing communications
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 48
Wolumen/Tom: 2
Strony: 363 - 372
Bazy: BazEkon | CEEOL | Baz Hum | IC Journals Master List
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 kwietnia 2018
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest wskazanie cyfrowej abstynencji jako współczesnego trendu rynkowego determinującego metody i narzędzia komunikacji marketingowej organizacji z otoczeniem rynkowym. W artykule zastosowano podejście badawcze oparte na badaniach piśmiennictwa oraz źródeł internetowych. Ujęto ogólną charakterystykę trendu cyfrowej abstynencji, wskazując jego specyfikę i implikacje rynkowe. W szczególności ukazano case study ilustrujące skuteczne kampanie reklamowe będące adekwatną odpowiedzią na zachowania nabywców unikających i uciekających od świata wirtualnego.
The aime of the article is pointing out digital abstinence as the contemporary market trend, which determines methods and tools in the communication of the organization with market environment. the research approach based on preliminary research of the writing and Internet sources was applied in the article. An overall description of digital abstinence showing specificity and market implication was included. The case study of effective advertising campaigns illustrating this problem was portrayed in the article.