Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
International Dimension of the Sports Marketing
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 9
Strony: 324 - 330
Bazy: CEJSH | EBSCO | Index Copernicus | Journal Master List
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 29 września 2017
Abstrakty: polski | angielski
W artykule skoncentrowano się na problematyce międzynarodowego wymiaru działań w obszarze marketingu sportowego. W materiale przedstawiono różne podejścia do definiowania działań marketingu sportowego w kontekście dynamicznych zmian w międzynarodowym i globalnym otoczeniu rynkowym, a także podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu skala międzynarodowa działań marketingowych determinuje nowe zjawiska w marketingu sportowym. Celem artykułu jest określenie, w jakim stopniu skala międzynarodowa działań marketingowych determinuje nowe zjawiska w marketingu sportowym. W artykule zastosowano badania desk research oparte na źródłach wtórnych oraz metodę obserwacji uczestniczącej praktyka związanego ze sportem w osobie autorki artykułu. Przeprowadzone badania pozwoliły na pozytywne zweryfikowanie postawionej tezy dotyczącej istotnego wpływuinternacjonalizacji działań marketingowych na rozwiązania komunikacyjne w marketingu sportowym.
The article is focused on issues of international aspect of activities in the field of sports marketing. The paper presents various approaches towards defining sports marketing activities in the context of dynamic changes and globalmarket environment. The author also attempts to answer the question to what extent the international scale of market environment determines new phenomena in sports marketing. The article presents research desk research based on secondary sources and on the method of participant observation, employed by a practitioner of sport in the person of the article’s author. The carried out research confirmed the proposed thesis on the significant impact of internationalisation of marketing activities on communicational solutions in sports marketing