Identity Building in Creative Clusters
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
11
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Rzemieniak Magdalena |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 109 |
Strony: | 85 - 95 |
Bazy: | DOAJ | BazEkon | BazTech | Index Copernicus | Universal Impact Factor |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 2 października 2017 |
Abstrakty: | angielski |
The goal of this study is to show the importance of conscious and purposeful identity biulding in creative clusters. The autor has made a research assumption that the method of identity building in creative clusters may become a standard method of conduct for other clusters. In order to verify the research assumption, the autor has used critical data analysis on secondary sources (with the desk research method), the Polish and foreign subject literature studies as well as author`s own observations and carried out personal interviews. |