Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Social media as part of your customer relationship management strategy in the age of globalization
Autorzy: Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 85 - 100
Bazy: IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W artykule podjęto próbę zdefiniowania mediów społecznościowych i ich wpływu na strategię zarządzania relacjami z klientem w dobie globalizacji. Na początku autorzy przedstawili media społecznościowe w świetle badań empirycznych. Następnie pokazano różnice pomiędzy strategiami zarządzania relacjami z klientem. W końcowej części artykułu przedstawiono wybrane przykłady social CRM.
The article attempts to define social media and its impact on customer relationship management strategy in the age of globalization. Initially, the authors presented social media in the light of empirical research. It then shows the differences between customer relationship management strategies. The final part of the article presents selected examples of social CRM.