Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Internet marketing as one of the tools to promote products and services
Autorzy: Dziwulski Jacek, Gardocka Aneta
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 101 - 118
Bazy: IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W artykule podjęto próbę zdefiniowania obszarów marketingu internetowego istotnych w zarządzaniu organizacją. Na początku artykułu autorzy przedstawili wybrane rodzaje i przykłady reklamy. W końcowej części autorzy zadają sobie pytania jak poszczególne elementy marketingu internetowego mogą mieć przełożenie na kreowanie produktów i usług na rynku?
This article attempts to define areas of internet marketing that are important in managing an organization. At the beginning of the article, the authors presented selected types and examples of advertising. In the end, the authors ask themselves how individual elements of internet marketing can translate into the creation of products and services on the market?