Advertainment w komunikacji marketingowej marki miasta
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 47 |
Strony: | 311 - 322 |
Bazy: | BazEkon | Central and Eastern European Online Library (CEEOL) | BazHum | ICI Journals Master List | Google Scholar |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 stycznia 2017 |
Abstrakty: | polski |
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na wykorzystanie w komunikacji marketingowej miast i regionów niestandardowych narzędzi. W szczególności skupiono się na instrumencie, jakim jest advertainment, który jest przekazem reklamowym podanym w rozrywkowej formie nie zawsze bezpośrednio związanym z produktem. Wykorzystując badania studialno-literaturowe w artykule zawarto istotę instrumentu oraz uwarunkowania jego zastosowania. Zaprojektowano badania jakościowe metodą studium przypadku. Ich wyniki uwzględniają przykłady pozytywnego wykorzystania advertainment w komunikacji marketingowej miasta. W szczególności promocję marki miasta opartą na dostarczeniu odbiorcy rozrywki i atrakcyjnego sposobu spędzenia wolnego czasu przedstawiono na przypadku programu Miejsce Inspiracji, stanowiącego element strategii promocji marki Lublin. |