Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Innovations in marketing of tourist services on selected example
Autorzy: Bojanowska Agnieszka, Dziedzic Milena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 330 - 342
Bazy: BazHum | IC Journals Master List | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Niniejszy artykuł dotyczy innowacyjnych narzędzi w marketingu usług turystycznych z zawężeniem do marketingu obiektów zabytkowych. Temat ten zostanie omówiony na przykładzie młyna wodnego usytuowanego we wsi Wygnanowice w województwie lubelskim. Jako cel artykułu założono wyznaczenie innowacyjnych działań promocyjnych dla obiektu zabytkowego. W ramach przygotowania do artykułu przeprowadzono obserwację w omawianym obiekcie zabytkowym oraz wywiad z jego obecnym właścicielem. W niniejszym opracowaniu, na podstawie dostępnej wiedzy teoretycznej oraz obserwacji i badań przeprowadzonych w przykładowym obiekcie zabytkowym, ukazano wybrane formy promocji, które mogą przyciągnąć turystów do obiektu zabytkowego, a także mogą pozwolić na budowanie trwałej relacji z odwiedzającymi go gośćmi. Szczególny nacisk położony został na formy promocji wykorzystywane w Internecie, gdyż to one są obecnie najbardziej innowacyjne a jednocześnie najbardziej skuteczne na rynku usług turystycznych w tym zabytków
This Article applies innovative tools in the marketing of tourist services of narrowing down to the marketing of historic buildings. This topic will be discussed at the example of a water mill located in the village Wygnanowice in Lublin province. As the purpose of the article assumes the designation of innovative promotional activities for the historic building. In preparation for the article was conducted observation in this historic building and an interview with its current owner. In this paper, based on the available knowledge, observations and research carried out in the example a historic building, shown selected forms of promotion that can attract tourists to the historic building and can afford to build lasting relationships with his visitors. Particular emphasis was placed on forms of promotion used on the Internet because they are currently the most innovative and the most efficient on the market of tourist services.