Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Grabowski Łukasz, Pietrykowski Konrad, Karpiński Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Wolumen/Tom: 15
Numer artykułu: 3002
Strony: 1 - 5
Web of Science® Times Cited: 5
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2nd International Conference of Computational Methods in Engineering Science
Skrócona nazwa konferencji: CMES’17
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 23 listopada 2017 do 25 listopada 2017
Miasto konferencji: Lublin
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2017
Abstrakty: angielski
This paper presents the research results on a 1D model of an opposed-piston two-stroke aircraft Diesel engine. The research aimed at creating a model of the enginein question to investigate how engine performance is affected by the compressor gear ratio. The power was constant at all the operating points. The research results are presented as graphs of power consumed by the compressor, compressor efficiency and brake specific fuel consumption. The optimal range of compressor gear ratio in terms of engine efficiency was defined from the research results.