Media społecznościowe jako narzędzie zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
14
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Social media as a tool customer relatinship mangement (CRM)
|
Autorzy: | Bojanowska Agnieszka |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 4, cz. 2 |
Wolumen/Tom: | 18 |
Strony: | 299 - 312 |
Bazy: | BazHum | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 1 kwietnia 2017 |
Abstrakty: | angielski |
This paper concerns the topic of social media as a form of tools for customer relationship management (CRM). The author of the paper hypothesises that social media help to build effective relationship between company and customer, which are part of the founding concept of customer relationship management (CRM). Nowadays company’s presence in the virtual space becomes inevitable to achieve adequate competitiveness. To contact with customers, on different planes are used social media, which are becoming more popular, not only among the youngest customers. It should take into account the different and numerous aspects of communicating with customers in this way. Important issues are choosing the right message and the ways of communication. This will be discussed in this paper in the context of the concept of customer relationship management. |