Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
14
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Social media as a tool customer relatinship mangement (CRM)
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4, cz. 2
Wolumen/Tom: 18
Strony: 299 - 312
Bazy: BazHum | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 1 kwietnia 2017
Abstrakty: angielski
This paper concerns the topic of social media as a form of tools for customer relationship management (CRM). The author of the paper hypothesises that social media help to build effective relationship between company and customer, which are part of the founding concept of customer relationship management (CRM). Nowadays company’s presence in the virtual space becomes inevitable to achieve adequate competitiveness. To contact with customers, on different planes are used social media, which are becoming more popular, not only among the youngest customers. It should take into account the different and numerous aspects of communicating with customers in this way. Important issues are choosing the right message and the ways of communication. This will be discussed in this paper in the context of the concept of customer relationship management.