Jakość kształcenia w uczelni wyższej
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
7
Lista B
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
The quality of education in higher education institutions
|
| Autorzy: | Przystupa Krzysztof |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Rok wydania: | 2017 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 12 |
| Wolumen/Tom: | R. 18 |
| Strony: | 1770 - 1775 |
| Bazy: | Baztech | Index Copernicus |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 31 grudnia 2017 |
| Abstrakty: | polski | angielski |
| W pracy przytoczone zostały główne elementy tak zwanej filozofii jakości kształcenia. Na ich tle porównano ustalenia Procesu Bolońskiego z zaleceniami krajowymi i zaleceniami normy ISO 9001:2009 odnoszącymi się do jakości kształcenia na uczelniach wyższych. Zaproponowano strukturę dokumentacji Systemu Jakości Kształcenia oraz zbudowano model kształcenia wyższego w ujęciu procesowym. | |
| The paper presents the main elements of the so - called philosophy of education quality. The findings gave back- ground to compare the guidelines of the Bologna Process with national guidelines and ISO 9001:2009 standards, with relation to the quality of higher education. The structure of documentation for the Education Quality System and the model of higher education in process approach were proposed. |
