Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
14
Lista B
Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 4, cz. 2
Wolumen/Tom: 18
Strony: 241 - 248
Bazy: BazHum | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 1 kwietnia 2017
Abstrakty: angielski
The article is focused on issues of international aspect of activities in the field of sports marketing. The paper presents various approaches towards defining sports marketing activities in the context of dynamic changes and global market environment. The author also attempts to answer the question to what extent the international scale of market environment determines new phenomena in sports marketing. The article presents research desk research based on secondary sources and on the method of participant observation, employed by a practitioner of sport in the person of the article`s author. The carried out research confirmed the proposed thesis on the significant impact of internationalisation of marketing activities on communicational solutions in sports marketing.