Effectiveness of conventional and non-standard promotional measures on the computer games market
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
14
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Rzemieniak Magdalena |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 4, cz. 2 |
Wolumen/Tom: | 18 |
Strony: | 241 - 248 |
Bazy: | BazHum | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 1 kwietnia 2017 |
Abstrakty: | angielski |
The article is focused on issues of international aspect of activities in the field of sports marketing. The paper presents various approaches towards defining sports marketing activities in the context of dynamic changes and global market environment. The author also attempts to answer the question to what extent the international scale of market environment determines new phenomena in sports marketing. The article presents research desk research based on secondary sources and on the method of participant observation, employed by a practitioner of sport in the person of the article`s author. The carried out research confirmed the proposed thesis on the significant impact of internationalisation of marketing activities on communicational solutions in sports marketing. |