Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
10
Lista B
Status:
Autorzy: Sabadka Dušan, Molnár Vieroslav, Fedorko Gabriel, Jachowicz Tomasz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 4
Wolumen/Tom: 11
Strony: 175 - 182
Web of Science® Times Cited: 23
Bazy: Web of Science | EBSCO | DOAJ
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 5 grudnia 2017
Abstrakty: angielski
Manufacturing companies are now placing great emphasis on competitiveness and looking for ways to explore their resources more efficiently. This paper presents optimum efficiency improvement of the automotive transmission assembly production line by using line balancing. To optimize has been selected 3 assembly stations where is waste and where requirements are not met for achieving the production capacity. Several measures have been proposed on the assembly lines concerned to reduce operations by using eliminating unnecessary activities of the assembly processes, reducing the cycle time, and balancing manpower workload using line balancing through Yamazumi chart and Takt time. The results of the proposed measures were compared with the current situation in terms of increasing the efficiency of the production line.