Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
9
Lista B
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 49
Strony: 273 - 281
Bazy: BazEkon | CEEOL | BazHum | Index Copernicus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 lipca 2017
Abstrakty: polski | angielski
Artykuł dotyczy inbound marketingu (IM), koncepcji marketingowej polegającej na podejmowaniu przez przedsiębiorstwo działań komunikacyjnych umożliwiających odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu z istotną rolą mediów społecznościowych oraz właściwego contentu. Zamierzeniem autorki jest identyfikacja kryteriów, wskazanie czynników warunkujących oraz metod oceny efektywności IM jako nowoczesnego rozwiązania komunikacji marketingowej. W szczególności skupiono się na narzędziach IM służących optymalizacji działań komunikacyjnych z otoczeniem rynkowym w kontekście tworzenia relacji z klientami. Na podstawie badań studialno-literaturowych oraz przeglądu dostępnych badań w zakresie podjętej problematyki, ujęto wyzwania pomiarowe i menedżerskie w ocenie efektywności wykorzystania IM w komunikacji marketingowej
The paper concerns inbound marketing (IM), the marketing conception based on undertaking communication activities by companies that allow the recipients finding the sender of a message by themselves, with an important role of social media and proper content. The author intended to show the determining factors, identification of parameter and methods of efficiency evaluation of inbound marketing as modern conception of marketing communication. In particular instruments of inbound marketing that optimize communication with market environment and build relation with customer are presented. Based on the literature review and internet sources the paper contains selected measuring and managerial problems of using inbound marketing in marketing communication.