Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
15
Scopus, WOS
Status:
Autorzy: Miłosz Marek, Miłosz Elżbieta
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 8
Strony: 16 - 28
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus | dblp | EBSCO | DOAJ
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
Due to the rapid development of Information Technology in the EU and throughout the world, there is a lack of Computer Science specialists. This lack deepens due to the inability to educate an adequate number of graduates by universities. This phenomenon causes students of computer science to be sought and employed by companies. This may have a negative impact on the academic achievements of these students. The paper presents the results of questionnaire surveys of Computer Science students at all levels and years of study. The study was conducted over two consecutive years. The article presents the research methodology and comparative analysis of their results. On this basis, a deeper analysis of the data contained in the questionnaires was made to verify the reality of students' perceptions about the impact of their employment on their academic achievements. The self-assessment of the impact of employment on the study process by freshmen and other students was also compared.