Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The use of social media in marketing activities of enterprises
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4
Strony: 77 - 88
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 kwietnia 2018
Abstrakty: polski | angielski
Niniejszy artykuł odnosi się do stosunkowo nowego zjawiska, jakim jest wykorzystanie mediów społecznościowych do celów marketingowych. W artykule zostanie zaprezentowane to zjawisko w odniesieniu do marketingu relacji. Media społecznościowe pozwalają na dynamiczny rozwój marketingu relacji w przedsiębiorstwach, które potrafią je umiejętnie wykorzystać. Ukazane zostaną przykłady komunikowania się i nawiązywania więzi z klientami poprzez różne media społecznościowe. Zostaną wskazane możliwości, ale i zagrożenia, jakie media społecznościowe dają różnym przedsiębiorstwom.
This article touches the relatively new phenomenon of using social media for marketing purposes. The article will be presented in relation to relationship marketing. It has been argued that social media allows the dynamic development of relationship marketing. Examples of communicating and establishing relationships with clients through various social media will be shown. Opportunities will be identified but also the threats that social media has to offer to different companies.