Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
13
Lista B
Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 31
Wolumen/Tom: 11
Strony: 59 - 67
Bazy: CEJSH | IC Journals Master List | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 1 marca 2018
Abstrakty: angielski
Post-reality is a result of technological changes in the marketing environment. This phenomenon has a great impact on creative enterprises. The objective of the study is to characterise the impact of the newest trends in the marketing environment on creative businesses. The article presents the results of the research on the influence of post-reality on the operating strategies of creative businesses. The study was supplemented with examples in the form of case studies. The study uses secondary sources obtained with the desk research method and proprietary partic- ipating observations.