The impact of post-reality on creative businesses
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
13
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Rzemieniak Magdalena |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 31 |
Wolumen/Tom: | 11 |
Strony: | 59 - 67 |
Bazy: | CEJSH | IC Journals Master List | BazEkon | PBN |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 1 marca 2018 |
Abstrakty: | angielski |
Post-reality is a result of technological changes in the marketing environment. This phenomenon has a great impact on creative enterprises. The objective of the study is to characterise the impact of the newest trends in the marketing environment on creative businesses. The article presents the results of the research on the influence of post-reality on the operating strategies of creative businesses. The study was supplemented with examples in the form of case studies. The study uses secondary sources obtained with the desk research method and proprietary partic- ipating observations. |