Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The influence of post-reality phenomenon on behaviors of consumers and marketing strategies of enterprises
Autorzy: Rzemieniak Magdalena, Maciaszczyk Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4
Strony: 470 - 476
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna CEJSH | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych TAK
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 kwietnia 2018
Abstrakty: polski | angielski
Post-reality jest efektem zmian technologicznych w otoczeniu marketingowym. Zjawisko post-reality generuje zmiany w zachowaniach konsumentów oraz wywiera wpływ na strategie marketingowe producentów. Celem materiału jest charakterystyka najnowszych trendów w otoczeniu marketingowym przedsiębiorstw. W artykule zostaną przedstawione wyniki badań wpływu post-reality na strategie marketingowe. Materiał został zilustrowany przykładami w postaci case studies. W opracowaniu wykorzystano badania przeprowadzone na źródłach wtórnych uzyskanych metodą desk research oraz własne obserwacje uczestniczące.
Post-reality is an effect of technological changes in the marketing environment. Post-reality phenomenon generates changes in behaviors of consumers as well as exerts influence on marketing strategies of producers. The article presents research findings focusing on the influence of post-reality on marketing strategies. For the purpose of illustration some case studies were presented. Secondary sources obtained via desk research method and own participating observations were used.