Metodyki zwinne w praktyce organizacyjnego uczenia się
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
12
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Agile Project Management as a Learning Organization Practices
|
Autorzy: | Panasiewicz Leszek, Paterek Paweł |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 12 |
Strony: | 32 - 43 |
Bazy: | BazEkon |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
W artykule przedstawiono proces wdrożenia metodyk zwinnych w praktyce zarządzania z perspektywy procesów organizacyjnego uczenia się. Celem artykułu jest analiza wpływu wdrożenia zwinnych metodyk zarządzania projektami na procesy organizacyjnego uczenia się. Autorzy pokazali, że źródłem wzrostu efektywności prac projektowych realizowanych za pomocą metodyk zwinnych może być akceleracja procesów organizacyjnego uczenia się. Przedstawiona w artykule analiza koncepcji metodyk zwinnych oraz praktyk organizacyjnego uczenia się pozwoliła opracować precyzyjny test oceny gotowości organizacji do wdrożenia metodyk zwinnych na podstawie oceny potencjału uczenia się organizacji.(abstrakt oryginalny) | |
The article presents Agile project management deployment process in terms of organizational learning processes. The objective of the article is to show the impact analysis of Agile project management deployment to organizational learning processes. Authors have presented an acceleration of organizational learning processes as a source of Agile project team effectiveness. The analysis of Agile project management methodology and organizational learning practices allows creating precise Agile deployment process readiness test based on organization learning capacity.(original abstract) |