Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
Scopus, WOS
Status:
Autorzy: Tokovarov Mikhail, Sereja Klara, Nafalski Andrzej, Nedić Zorica
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 16
Strony: 146 - 150
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
This article presents the results of research conducted amongst the students of Lublin University of Technology (LTU), Lublin, Poland. The investigated topics covered the use of social networks as auxiliary resources in the process of education at the university level. Within the framework, learning was divided into formal and informal -special attention was focused on the second aspect i.e. informal education. The students’ preferences towards the specific portals, as well as the reasons for using the outlined forms of communication and acquiring knowledge, are presented. The pros and cons of the social media reported by the respondents of the survey as the most important, are shown. The article results from the course Application of Social Media in Teaching and Learning offered entirely on-line during the winter semester 2017/2018 for PhD students at LTU from the University of South Australia, Adelaide, Australia.