Logistyczna obsługa klienta i jej znaczenie z perspektywy strategii organizacji
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Logistic customer service and its importance from the perspective of the organization’s strategy
|
Autorzy: | Harasim Wiesław, Dziwulski Jacek |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Strony: | 44 - 60 |
Bazy: | IC Journals Master List | PBN |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
Celem artykułu jest wskazanie znaczenia logistycznej obsługi klienta w realizacji strategii organizacji. Proces budowania obsługi klienta wymaga wdrażania odpowiedniej strategii, która dostosowana powinna być z jednej strony do aktualnych możliwości organizacji (przede wszystkim zasobów finansowych, niematerialnych i technologicznych), a z drugiej do potrzeb wyrażanych przez klientów. | |
The purpose of the article is to indicate the importance of logistic customer service in implementing the organization’s strategy. The process of building customer service requires the implementation of an appropriate strategy, which should be adapted on the one hand to the current capabilities of the organization (primarily financial, intangible and technological resources), and on the other hand to the needs expressed by clients. |