Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Logistic customer service and its importance from the perspective of the organization’s strategy
Autorzy: Harasim Wiesław, Dziwulski Jacek
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 44 - 60
Bazy: IC Journals Master List | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest wskazanie znaczenia logistycznej obsługi klienta w realizacji strategii organizacji. Proces budowania obsługi klienta wymaga wdrażania odpowiedniej strategii, która dostosowana powinna być z jednej strony do aktualnych możliwości organizacji (przede wszystkim zasobów finansowych, niematerialnych i technologicznych), a z drugiej do potrzeb wyrażanych przez klientów.
The purpose of the article is to indicate the importance of logistic customer service in implementing the organization’s strategy. The process of building customer service requires the implementation of an appropriate strategy, which should be adapted on the one hand to the current capabilities of the organization (primarily financial, intangible and technological resources), and on the other hand to the needs expressed by clients.