Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Determinants of choosing a shopping mall as part of the customer’s purchasing decision process
Autorzy: Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 74 - 97
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest charakterystyka determinantów, które mają istotny wpływ na wybór galerii handlowej przez konsumentów. Opisano, na czym polega wybór miejsca zakupu i istotę procesu postępowania decyzyjnego konsumentów, a ponadto scharakteryzowano czynniki, które determinują decyzje zakupowe konsumentów. Nie bez znaczenia są także uwarunkowania i etapy procesu postepowania decyzyjnego konsumentów. W części końcowej artykułu zawarto charakterystykę determinantów wyboru galerii handlowej w Lublinie.
The purpose of the article is to characterize determinants that have a significant impact on the selection of a shopping gallery by consumers. It describes the selection of the place of purchase and the essence of the consumer decision-making process, and, moreover, the factors that determine the purchasing decisions of consumers are characterized. The conditions are also important and stages of the decision-making process of consumers. The final part of the article contains a description of the determinants of choosing a shopping mall in Lublin.