Determinanty wyboru galerii handlowej, jako element procesu podejmowania decyzji zakupowej klienta
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Determinants of choosing a shopping mall as part of the customer’s purchasing decision process
|
Autorzy: | Dziwulski Jacek, Ogrzebacz Tadeusz |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Strony: | 74 - 97 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
Celem artykułu jest charakterystyka determinantów, które mają istotny wpływ na wybór galerii handlowej przez konsumentów. Opisano, na czym polega wybór miejsca zakupu i istotę procesu postępowania decyzyjnego konsumentów, a ponadto scharakteryzowano czynniki, które determinują decyzje zakupowe konsumentów. Nie bez znaczenia są także uwarunkowania i etapy procesu postepowania decyzyjnego konsumentów. W części końcowej artykułu zawarto charakterystykę determinantów wyboru galerii handlowej w Lublinie. | |
The purpose of the article is to characterize determinants that have a significant impact on the selection of a shopping gallery by consumers. It describes the selection of the place of purchase and the essence of the consumer decision-making process, and, moreover, the factors that determine the purchasing decisions of consumers are characterized. The conditions are also important and stages of the decision-making process of consumers. The final part of the article contains a description of the determinants of choosing a shopping mall in Lublin. |