Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The role and functioning of CRM systems in managing organizations
Autorzy: Dziwulski Jacek, Nerkowski Cezary
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 9
Strony: 183 - 191
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 września 2018
Abstrakty: polski | angielski
W artykule przedstawiono wybrane koncepcje definiowania i strukturalizacji systemów CRM w zarządzaniu organizacjami. Zidentyfikowano składowe przykładowych systemów CRM najbardziej istotnych dla obszaru zarządzania. Wskazano najistotniejsze elementy zarządzania relacjami z klientem na różnych poziomach systemów informatycznych.
The article presents selected concepts of defining and structuring CRM systems in organization management. The components of exemplary CRM systems most relevant to the management area have been identified. The most important elements of customer relationship management at various levels of information systems are indicated