Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Longwic Rafał, Nieoczym Aleksander, Kordos Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 421
Numer artykułu: 42048
Strony: 1 - 9
Web of Science® Times Cited: 6
Scopus® Cytowania: 9
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2018 International Automotive Conference
Skrócona nazwa konferencji: KONMOT2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 13 września 2018 do 14 września 2018
Miasto konferencji: Kraków
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 17 października 2018
Abstrakty: angielski
The article presents the results of an empirical study of unrepeatability of the spark- ignition engine BMW N43 B20 AY, which uses a spray-guided gasoline direct injection system to create the fuel mixture. The values of the so-called unrepeatability index of maximum indicated pressure were analysed for two different engine operating conditions: under maximum load (absolute throttle at 91%) and under partial load (absolute throttle at 33%). The values of the index were calculated on the basis of values of indicated pressure recorded over 100-cycles at five predefined rotational speeds of the engine crankshaft. It was found that the unrepeatability of maximum indicated pressure during operation of the test engine was lower under partial load than under maximum load.