Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Building relationships with customers in a complaint situation
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 12
Strony: 17 - 27
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 grudnia 2018
Abstrakty: polski | angielski
Niniejszy artykuł dotyczy trudnej sytuacji podczas obsługi klienta, jaką jest skarga bądź reklamacja. W artykule ukazano, czym z punktu widzenia przedsiębiorstwa różnią się skargi od reklamacji. Wskazano, w jaki sposób utrzymać relacje z klientami, pomimo sytuacji trudnej i często konfliktowej. Przedstawiono kilka przykładów, jak zgodnie z filozofią CRM, można wykorzystać reklamację lub skargę dla potrzeb budowania trwałych i rentownych relacji klient-przedsiębiorstwo
This article concerns a difficult situation when servicing a customer, which is a complaint. The article shows what the complaints from the point of view of the company differ from the complaint. It was indicated how to maintain relations with customers, despite the difficult and often conflictual situation. Some examples are presented, as in accordance with the CRM philosophy, a complaint can be used for the purpose of building long-lasting and profitable customer-company relations.