Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Dziubiński Mieczysław, Adamiec Marek, Siemionek Ewa, Drozd Artur
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 421
Numer artykułu: 22005
Strony: 1 - 10
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2018 International Automotive Conference
Skrócona nazwa konferencji: KONMOT2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 13 września 2018 do 14 września 2018
Miasto konferencji: Kraków
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 17 października 2018
Abstrakty: angielski
The research problem in the article was aimed at assessing the effectiveness of fault recognition for 3 injection systems. Diagnostic tests using the on-board diagnostic system were carried out for the following injection systems: Siemens Simos 2, Rover MEMS 1.6 and Siemens Simtec 56.5. The aim of the research was to record signals from individual sensors and to read error codes for proper operation and simulated damage. The research on the real object was to record the change of the ignition advance angle and its control values during climbing the hill in the first and second gear at a constant speed.