Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Łusiak Tomasz, Kneć Marcin
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 35
Strony: 250 - 258
Web of Science® Times Cited: 7
Scopus® Cytowania: 6
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: INAIR 2018 - Aviation on the Growth Path
Skrócona nazwa konferencji: INAIR 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 20 listopada 2018 do 21 listopada 2018
Miasto konferencji: Hainburg
Państwo konferencji: AUSTRIA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Oryginalna wersja autorska
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 24 grudnia 2018
Abstrakty: angielski
All aircraft structures are exposed to both fatigue and static loads. Damage caused by fatigue loads is much more dangerous because it can cause damage at a level lower than the ad hoc strength. Fatigue testing requires both a large number of samples and machine time, which generates considerable costs. In the case of tests performed on prototypes, it is sometimes impossible to make a large number of samples. In such a situation, as well as in a situation when results are sufficient, the accelerated methods described by the co-author in [3] may be used to study with some approximation. In the standard tests, only the number of cycles measured under a predetermined regime is used. Many signals can be used in accelerated studies: e.g. piston displacement, force, strain gauge, thermographic measurement [4].