Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Montusiewicz Jerzy, Skulimowski Stanisław
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 252
Numer artykułu: 9007
Strony: 1 - 6
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: III International Conference of Computational Methods in Engineering Science (CMES’18)
Skrócona nazwa konferencji: CMES’18
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 22 listopada 2018 do 24 listopada 2018
Miasto konferencji: Kazimierz Dolny
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 14 stycznia 2019
Abstrakty: angielski
The problem of maintaining accuracy of autonomous movement of vehicles and robots is an important element of keeping the right level of traffic safety. This applies not only to autonomous cars, but also to construction or other industry mobile robots that will soon appear in the human environment. With that in mind, the authors present a multi-criteria assessment process, which can be used to assess the qualitative and quantitative movement of such robots, in order to better identify passage errors, as well as improve their way of moving. The authors wanted to check the effect of the set power level on engines, repeatability of subsequent runs, and the impact of the level of contamination of the surface on the stability of the robot movement. The article describes the results of the robots movement assessment based on (1) the surface areas of the routes envelope, (2) the augmented average route length and (3) the number of trajectory intersections. The results obtained were compared to the research scenarios – differences in set power for motors and the state of contamination of the surface