Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Cieplak Tomasz, Wołoszyńska Aleksandra, Malec Mirosław
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0
Język: angielski
Strony: 148 - 160
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
The article deals with the issue of Web Analytics. E-business has become an activity prone to all kinds of fluctuations and seemingly random factors prompted by individual and business users. For that reason, the establishment of new tools permitting one to study the phenomena resuhing from the use of portals, e-stores and other web-venture has become a crucial concem. The article presents a case study conducted on www.lovely-home.pl. e-store in the period from January until December 2010. In carrying out the analyses the authors used Google Analytics software.