Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Pietrykowski Konrad
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 43 - 51
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This paper reports the results from the CFD simulation on the hydrogen injection into the Wankel engine intake manifold. This research specifies the distribution of a hydrogen fuel in an intake manifold for different injector installations. The tests determine the distributions of pressure, velocity and mass flow. It has been demonstrated that the correct fuel distribution in an intake manifold is only for the two variants of hydrogen injector installation. The calculations have been done with the use of AVL Fire.