Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Książki z 2024 (1)
1. Marketing. Koncepcje i doświadczenia / pr. zbior. pod red. Henryka Mruka, Artura Sawickiego.- Pelplin : Wydawnictwo Bernardinum, 2024.- 275 s.- ISBN 978-83-8333-296-3, .- ISBN 978-83-8333-295-6 [MNiSW: 20]
Książki z 2023 (1)
1. Marketing. Koncepcje i doświadczenia / pr. zbior. pod red. Henryka Mruka, Artura Sawickiego.- Pelplin : Wydawnictwo Bernardinum, 2023.- 249 s.- ISBN 978-83-8333-119-5, .- ISBN 978-83-8333-118-8 [MNiSW: 20]
Książki z 2022 (1)
1. Marketing. Koncepcje i doświadczenia / pr. zbior. pod red. Henryka Mruka i Artura Sawickiego.- Pelplin : Wydawnictwo Bernardinum, 2022.- 393 s.- ISBN 978-83-8127-933-8, .- ISBN 978-83-8127-932-1 [MNiSW: 20]
Książki z 2021 (1)
1. Marketing. Koncepcje i doświadczenia / pr. zbior. pod red. Henryka Mruka i Artura Sawickiego.- Pelplin : Wydawnictwo Bernardinum, 2021.- 302 s.- ISBN 978-83-8127-694-8 [MNiSW: 20]
Jeżeli ta strona zawiera nieaktualne, błędne lub niekompletne dane prosimy o kontakt pod adresem oab@pollub.pl