Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Vyatkin Sergey, Romanyuk Olexander N., Romanyuk Oksana V., Poplavskyy Olexander A., Bazarbayeva Aigul, Panas Patryk
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 428 - 432
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments
Skrócona nazwa konferencji: XLII SPIE-IEEE-PSP 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Wilga
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
A lighting model that takes into account the effects of scattering light is presented. The model for rendering fog is considered. A method of reducing the cost of the algorithm was proposed. As well were restricted the geometry and applied certain approximations that allowed the computation to be performed in a real time on a GPU. The vertex shaders compute the light reaching the eye from a source or a reflective object and fog component.