Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Tulwin Tytus, Gęca Michał Jan, Sochaczewski Rafał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 12
Wolumen/Tom: 13
Strony: 1 - 1
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: ICAMAME 2019 : International Conference on Aerospace, Mechanical, Automotive and Materials Engineering
Skrócona nazwa konferencji: ICAMAME 2019
Termin konferencji: 2 grudnia 2019 do 3 grudnia 2019
Miasto konferencji: Sydney
Państwo konferencji: AUSTRALIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Recent improvements in electric propulsion systems and energy storage systems allow for the electrification ofmany sectors where it was previously not feasible. This analysis proves the feasibility of electric propulsion in aviationapplications reviewing recent energy storage developments. It can be more quiet, energy efficient and more environmentallyfriendly. Numerical simulations were done to prove that energy efficiency can be improved for rotorcrafts especially in hoverconditions. New types of aircraft configurations are reviewed and future trends are presented.