Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Korzec Izabela, Czarnigowski Jacek, Łusiak Tomasz, Rękas Daniel, Marciniak Mateusz, Komajda Kamil
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 5
Strony: 1 - 8
Bazy: Google Scholar
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2019
Abstrakty: angielski
The article presents modern laminate composites designed for aircraft structural elements based on ECC e461 symmetric fabric and Interglas 02037 symmetric fabric with MGS L285/H285 resin. These composites differ in the weave used and the type of fabric. The article presents basic strength parameters of the composite obtained as aresult of stand tests. The results of compressive strength tests of the material samples are presented. It was shown that the weave of the fabric significantly affects the strengthparameters of the composite. The change of the weave caused the increase in strength by more than 65%. The possibilities of application of this material on selected structural elements of aircraft such as: propeller blade plating, masts, shavings, pylons