Analysis of the use of e-learning platforms in connection with the COVID-19 virus
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Jaczyński Adrian, Karczmarek Paweł |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Strony: | 137 - 152 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 grudnia 2021 |
Abstrakty: | angielski |
In this study, we focus mainly on the analysis of the use of e-learning platforms during the COVID-19 pandemic. The research is based on the analysis of the popularity of individual e-learning platforms based on publicly available data from Google Trends website. Additionally conducted was a research survey focusing on the impact of the pandemic on the quality of education. There were considered the most common and popular e-learning platforms. We present the results of research in the community of students, mainly of computer science faculties. The analysis of the answers can shed the light on the advantages and shortcomings of the e-learning process and platforms. |