Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Jaczyński Adrian, Karczmarek Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 137 - 152
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: angielski
In this study, we focus mainly on the analysis of the use of e-learning platforms during the COVID-19 pandemic. The research is based on the analysis of the popularity of individual e-learning platforms based on publicly available data from Google Trends website. Additionally conducted was a research survey focusing on the impact of the pandemic on the quality of education. There were considered the most common and popular e-learning platforms. We present the results of research in the community of students, mainly of computer science faculties. The analysis of the answers can shed the light on the advantages and shortcomings of the e-learning process and platforms.