Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Bańkowski Paweł, Rzepka Agnieszka, Toscano David, Iranzo Carlos
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,7
Język: angielski
Strony: 29 - 40
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The purpose of this chapter is to determine the level of innovation in sustainable management in Polish companies. Research shows that today the main advantages of an innovative organization comprise a high degree of flexibility and growth, efficient exchange of resources, quick response to external opportunities, and peer support in difficult situations. Innovation is an inherent feature of progress and modernity that significantly contributes to economic development and serves as its most important driving force. Companies that operate in the market undergoing dynamic development require innovation to survive. A company that aims to achieve market success should strive to implement innovation to gain market share