Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
11
Lista B
Status:
Autorzy: Gita Arkadiusz, Kłonica Mariusz
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 4
Wolumen/Tom: 11
Strony: 40 - 48
Bazy: BazTech | IC Journals Master List | ERIH Plus | PBN.
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja autorska
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
The dynamics of race cars is an extremely broad issue, as there are many factors which have an impact on a race car's behaviour on the road. This study examines the relationship between lap time of a race car and different adjustments of front and rear wheel tracks. The analysis is performed using VI-CarRealTime simulation tool provided by VI-grade, a global leader in racing simulation tools. To explain the difference between the front/rear wheel track ratios, the values of side slip angle in corners are used. The best adjustment is determined.