Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Kiersztyn Adam, Kiersztyn Krystyna, Jędrzejewska-Rzezak Patrycja, Karczmarek Paweł, Pedrycz Witold
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 153 - 169
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: angielski
One of the key problems in creating study programmers in IT studies is the choice of a programming language to teach the basics of programming and algorithmic. In this paper we would like to look at this problem from the point of view of preferences of the most interested, i.e. the students starting their studies in Computer Science. The main aim of the research is to examine the preferences of the students and to verify the research hypothesis that students entering education are aware of their decisions and know the needs of the labor market, and are therefore able to identify the appropriate languages to learn based on both their experience as well as other people’s opinions and general trends. The research uses a questionnaire, but instead of a simple question about the best programming language the Analytic Hierarchy Process method is used, in which comparisons are made in pairs.