Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
200
konferencja
Status:
Autorzy: Maj Michał, Rymarczyk Tomasz, Maciura Łukasz, Cieplak Tomasz, Pliszczuk Damian
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 1 - 3
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 29th Annual International Conference on Mobile Computing and Networking
Skrócona nazwa konferencji: ACM MobiCom '23
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 2 października 2023 do 6 października 2023
Miasto konferencji: Madrid
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Artificial Intelligence offers cost-effective solutions to improve business processes and ensure more satisfying customer service. The research presented here aims to develop a deep learning model using cross- modal techniques on the example of a multi-tasking network. The main task is to use computer vision on IoT devices using sensors for customer service. Additionally, the solution will be based on distributed systems.