Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Artykuły z 2018 (1)
1. Determinanty wyboru galerii handlowej, jako element procesu podejmowania decyzji zakupowej klienta / Jacek Dziwulski, Tadeusz Ogrzebacz // Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.- 2018, nr 1, s. 74-97 [MNiSW: 6]
Artykuły z 2017 (1)
1. Media społecznościowe jako element strategii zarządzania relacjami z klientem w dobie globalizacji / Jacek Dziwulski, Tadeusz Ogrzebacz // Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.- 2017, nr 1, s. 85-100 [MNiSW: 6]
Artykuły z 2016 (1)
Artykuły z 2015 (1)
1. Znaczenie roli kapitału intelektualnego i jego elementów w kreowaniu wartości organizacji / Jacek Dziwulski, Tadeusz Ogrzebacz // Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.- 2015, nr 3, s. 48-62 [MNiSW: 6]
Artykuły z 2013 (1)
1. Kapitał ludzki jako jeden z najważniejszych zasobów w zarządzaniu organizacją / Jacek Dziwulski, Tadeusz Ogrzebacz // Zarządzanie. Teoria i Praktyka.- 2013, vol. 7, nr 1, s. 115-126 [MNiSW: 5]
Jeżeli ta strona zawiera nieaktualne, błędne lub niekompletne dane prosimy o kontakt pod adresem oab@pollub.pl