Katedra Marketingu
Inne materiały z 2024 (1)
1. AI-Based Method of Air Traffic Controller Workload Assessment / Jan Laskowski, Paweł Tomiło, Agnieszka Laskowska, Jarosław Pytka, Edward Kozłowski, Łukasz Skowron, Radosław Piątek, Piotr Mamcarz. [W]: 2024 IEEE International Workshop on Metrology for AeroSpace: [final program], Lublin, 3 czerwca 2024 - 5 czerwca 2024
Inne materiały z 2015 (1)
1. Model of building relationships with customers via the use of mobile devices / Agnieszka Bojanowska. [W]: 8 International Conference on Applied Economics, Contemporary Issues in Economy - Market or Government ?, 18-19 June 2015 , Toruń,
Inne materiały z 2014 (1)
1. Działania społeczne odpowiedzialne na przykładzie innowacji produktowej / Marzena Cichorzewska, Magdalena Rzemieniak, Tomasz Klepka. [W]: I Ogólnopolska Konferencja "Innowacje w praktyce", 10-11.12.2014 r., Lublin,
Inne materiały z 2013 (2)
1. Gap in consumer processes’ perception among the trade companies / Marcin Gąsior, Łukasz Skowron. [W]: ICMS 2013 - International Conference on Marketing Studies September 7-8, 2013, Hong Kong, China,
2. Two-level model of assessing customer satisfaction and loyalty / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. [W]: ICMS 2013 - International Conference on Marketing Studies September 7-8, 2013, Hong Kong, China,
Inne materiały z 2011 (1)
1. Polish Banking Customer Loyalty. Empirical Data Analysis From Years 2007 – 2010 / Łukasz Skowron, Stanisław Skowron. [W]: Barcelona European Academic Conference, Barcelona
Jeżeli ta strona zawiera nieaktualne, błędne lub niekompletne dane prosimy o kontakt pod adresem oab@pollub.pl