Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Artykuły z 2023 (32)

Artykuły z 2022 (8)

6. The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Behaviours of Polish Consumers in the Organic Products Market / Barbara Urszula Buraczyńska, Anna Elżbieta Żelazna, Agnieszka Barbara Bojanowska // Sustainability.- 2022, vol. 14, nr 19, s. 1-13 [MNiSW: 100]

Artykuły z 2021 (27)

20. Personal Income Harmonization Process / Sylwester Bogacki, Agnieszka Sulimierska // European Research Studies Journal.- 2021, vol. 24, nr Special Issue 2, s. 572-586 [MNiSW: 100]

Artykuły z 2018 (16)

Artykuły z 2017 (36)

28. Sferyczny model komunikacji marketingowej / Barbara Szymoniuk // Marketing i Zarządzanie.- 2017, vol. 49, nr 3, s. 193-208 [MNiSW: 9]

Artykuły z 2016 (35)

Artykuły z 2015 (39)

38. Zmiana w podejściu do konsumenta w marketingu 3.0 / Magdalena Rzemieniak // Handel Wewnętrzny.- 2015, vol. 359, nr 6, s. 152-161 [MNiSW: 12]

Artykuły z 2014 (29)

20. Student jako klient gracz / Agnieszka Bojanowska // Marketing i Rynek.- 2014, nr 11, s. 517-527 [MNiSW: 6]

Artykuły z 2013 (23)

Artykuły z 2012 (14)

8. Konsument niepełnosprawny on-line / Magdalena Maciaszczyk // Handel Wewnętrzny.- 2012, vol. T.2, nr 5-6, s. 238-244 [MNiSW: 6]

Artykuły z 2011 (19)

Artykuły z 2010 (8)

Artykuły z 2006 (8)

Jeżeli ta strona zawiera nieaktualne, błędne lub niekompletne dane prosimy o kontakt pod adresem oab@pollub.pl