Katedra Marketingu
Fragmenty książek z 2024 (4)
1. Demarketing i jego rola w obliczu zjawiska galopującego popytu / Barbara Szymoniuk, Stanisław Skowron. [W]: Marketing. Koncepcje i doświadczenia.- 2024, s. 124-141 [MNiSW: 20]
2. Personalistic ethics - an axiological dimension of Management 5.0 / Krzysztof Nowakowski, Łukasz Skowron, Ewa Mazur Wierzbicka. [W]: Organizational development, innovation, and economy 5.0 : challenges in the digital era.- 2024, s. - [MNiSW: 75]
3. The Use of Artificial Intelligence in Activities Aimed at Sustainable Development - Good Practices / Dorota Jelonek, Magdalena Rzemieniak. [W]: Artificial Intelligence. ECAI 2023 International Workshops : XAI^3, TACTIFUL, XI-ML, SEDAMI, RAAIT, AI4S, HYDRA, AI4AI : conference proceedings. Pt 2.- 2024, s. 277-284 [MNiSW: 140]
4. Zarządzanie procesowe w marketingu 3.0, 4.0 oraz 5.0 / Magdalena Rzemieniak. [W]: Pragmatyka zarządzania procesowego : strategie - ludzie - technologie : monografia.- 2024, s. 247-250 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2023 (12)
1. Controlling supply chains for real-time product identification and personalization / Sylwester Bogacki, Łukasz Gołąbek, Michał Maj, Damian Pliszczuk, Magdalena Rzemieniak. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 85-97 [MNiSW: 75]
2. Cyber-physical platforms for monitoring and controlling industrial processes / Krzysztof Król, Tomasz Rymarczyk, Joanna Wyrwisz. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 73-84 [MNiSW: 75]
3. Design opakowań produktów i systemy kaucyjne w gospodarce obiegu zamkniętego. Implikacje dla marketingu. / Agnieszka Bojanowska, Agnieszka Sulimierska, Barbara Szymoniuk. [W]: Marketing. Koncepcje i doświadczenia.- 2023, s. 27-49 [MNiSW: 20]
4. Developing economic activity zones: A case study of Cracow / Magdalena Rzemieniak, Zbigniew Makieła, Janusz Michałek, Radosław Miśkiewicz. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 149-159 [MNiSW: 75]
5. Innovation in neuromarketing and social media marketing / Agnieszka Bojanowska, Monika Kulisz. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 194-204 [MNiSW: 75]
6. Innovation management in SMEs in CEE countries / Łukasz Skowron, Joanna Dzieńdziora, Małgorzata Smolarek, Leszek Zelek, Dawid Żebrak. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 12-26 [MNiSW: 75]
7. Innowacyjność a modele biznesowe współczesnych organizacji / Jacek Dziwulski, Joanna Wyrwisz. [W]: Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych.- 2023, s. 108-122 [MNiSW: 20]
8. Komunikowanie wartości zaangażowania marki w zrównoważony rozwój / Joanna Wyrwisz. [W]: Wyzwania współczesnego marketingu : ekomarketing, komunikacja, kompetencje marketingowe.- 2023, s. 35-48 [MNiSW: 20]
9. Moving towards Communication 5.0 in Polish business clusters / Barbara Szymoniuk. [W]: Innovation in the Digital Economy : New Approaches to Management for Industry 5.0.- 2023, s. 205-216 [MNiSW: 75]
10. Muzyka a decyzje zakupowe / Patrycja Dadacz, Agnieszka Bojanowska. [W]: Marketing okiem młodych naukowców.- 2023, s. 31-40 [MNiSW: 20]
11. Nowoczesne usługi biznesowe – kwestie marketingowe / Joanna Wyrwisz, Karolina Sirko, Aleksandra Wójcik. [W]: Wyzwania zarządzania i finansów w warunkach niepewności.- 2023, s. 147-156 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2022 (3)
1. Building Relationships With Difficult Customers in a Pharmacya as Exemplified By Polish Pharmacists / Jadwiga Maniewska, Agnieszka Bojanowska, Agnieszka Surowiec. [W]: Nowe koncepcje w zarządzaniu, marketingu i ekonomii.- 2022, s. 23-41 [MNiSW: 20]
2. Gospodarka obiegu zamkniętego – szanse dla przedsiębiorstw, wyzwania dla marketingu / Barbara Szymoniuk. [W]: Marketing. Koncepcje i doświadczenia.- 2022, s. 209-229 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2021 (2)
1. Udirdachujn ba czanaryn szindżlech uchaany soriltuud / Magdalena Rzemieniak, Marta Cholewa-Wiktor. [W]: Mongolia-Poland Relations: Past, Present, Future : International Conference.- 2021, s. 103-111 [MNiSW: 5]
2. Zrównoważona komunikacja marketingowa / Barbara Szymoniuk. [W]: Marketing. Koncepcje i doświadczenia.- 2021, s. 121-142 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2020 (4)
1. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki / Joanna Wyrwisz. [W]: Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu.- 2020, s. 79-88 [MNiSW: 20]
2. Perspektywy wykorzystania sztucznych sieci neuronowych w modelowaniu procesów powstawania satysfakcji klienta / Marcin Gąsior. [W]: Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej.- 2020, s. 38-52 [MNiSW: 20]
3. Promocja OZE i efektywności energetycznej na przykładzie projektu FIRECE / Magdalena Rzemieniak, Agnieszka Sulimierska. [W]: MIK-21 : Międzynarodowa Innowacyjność i Konkurencyjność w XXI.- 2020, s. 295-310 [MNiSW: 20]
4. Wykorzystanie osoby influencera w działalności marketingowej przedsiębiorstw / Łukasz Skowron, Anna Wójcik. [W]: Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej.- 2020, s. 246-258 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2019 (7)
1. Gamification of building customer relationship in the e-business / Agnieszka Bojanowska. [W]: Społeczna odpowiedzialność biznesu. Zagadnienia teoretyczne i praktyczne.- 2019, s. 18-29 [MNiSW: 5]
2. Influencer marketing w komunikacji marketingowej marki / Joanna Wyrwisz. [W]: Innowacje i cyfryzacja gospodarki.- 2019, s. 79-88 [MNiSW: 20]
3. Post - truth - a new trend in marketing management / Magdalena Rzemieniak, Magdalena Maciaszczyk. [W]: Production management and business development : proceedings of the 6th Annual International Scientific Conference on Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018), May 17-19, 2018, Košice, Slovak Republic and Uzhhorod, Ukraine.- 2019, s. 191-194 [MNiSW: 20]
4. Purchase Decision Support with Internet of Things-Based Systems / Monika Kulisz, Jerzy Lipski, Agnieszka Bojanowska. [W]: Experimentaland Quantitative Methodsin Contemporary Economics : Computational Methods in ExperimentalEconomics (CMEE) 2018 Conference.- 2019, s. 173-185 [MNiSW: 20]
5. Recent changes in consumer behaviour and marketing activites / Magdalena Rzemieniak. [W]: Management of Information in the Age of Digital Transformation : the Private and Public Sectors.- 2019, s. 63-69 [MNiSW: 20]
6. Sustainable CSR. The case of physically disabled employees / Magdalena Maciaszczyk, Magdalena Rzemieniak. [W]: Production management and business development : proceedings of the 6th Annual International Scientific Conference on Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018), May 17-19, 2018, Košice, Slovak Republic and Uzhhorod, Ukraine.- 2019, s. 149-154 [MNiSW: 20]
7. Using of neuromarketing in communication with young consumers / Joanna Wyrwisz. [W]: Production management and business development : proceedings of the 6th Annual International Scientific Conference on Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018), May 17-19, 2018, Košice, Slovak Republic and Uzhhorod, Ukraine.- 2019, s. 247-250 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2018 (4)
1. Changes in the attitudes towards consumers entailed by marketing 3.0 / Magdalena Rzemieniak, Magdalena Maciaszczyk. [W]: New trends in process control and production management.- 2018, s. 439-443 [MNiSW: 20]
2. The approach towards traditional and modern sources of knowledge and information among students of Lublin University of Technology, Poland / Magdalena Maciaszczyk. [W]: EDULEARN 18 : 10th International Confrence on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca (Spain), 2nd - 4th of July, 2018 : conference proceedings.- 2018, s. 6446-6450 [MNiSW: 15]
3. The potential of higher education institutions in the context of implementing smart specialisations / Lilla Knop, Magdalena Rzemieniak. [W]: EDULEARN 18 : 10th International Confrence on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca (Spain), 2nd - 4th of July, 2018 : conference proceedings.- 2018, s. 5615-5623 [MNiSW: 15]
4. The potential of using event marketing / Joanna Wyrwisz. [W]: New trends in process control and production management.- 2018, s. 567-570 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2017 (2)
1. Marketing communication problems - a case study of agricultural exhibitions / Magdalena Rzemieniak. [W]: Management, organizations and society : monograph.- 2017, s. 135-142 [MNiSW: 5]
2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w kreowaniu marki miasta / Joanna Wyrwisz. [W]: Nowe trendy w zarządzaniu organizacjami. Współczesne dźwignie rozwoju regionalnego.- 2017, s. 93-107 [MNiSW: 20]
Fragmenty książek z 2016 (12)
1. Doskonalenie systemu zarządzania jakością obsługi na przykładzie firmy z branży elektronicznych papierosów / Piotr Blicharz. [W]: Jakość w systemach zarządzania organizacją w nowej gospodarce.- 2016, s. 96-103
2. Inbound marketing w komunikacji z klientami / Joanna Wyrwisz. [W]: Bezpieczeństwo i wyzwania współczesnych organizacji w obliczu gospodarki XXI wieku.- 2016, s. 87-98
3. Koncepcja kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacją publiczną wobec wyzwań przyszłości / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań współczesnej gospodarki.- 2016, s. 169-178
4. Kultura organizacyjna i kompetencje ludzi a zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Bezpieczeństwo i wyzwania współczesnych organizacji w obliczu gospodarki XXI wieku.- 2016, s. 41-52
5. Planowanie wdrożeń systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie / Piotr Blicharz. [W]: Współczesne wyzwania z perspektywy nauk ekonomicznych.- 2016, s. 39-49
6. Praktyczne implikacje długości skali pomiarowej w segmentacji rynku bazujacej na analizie skupień / Marcin Gąsior. [W]: Metody badań marketingowych. Modelowanie, technologia, wizualizacja.- 2016, s. 168-178
7. Problemy zarządzania niematerialnymi wartościami przedsiębiorstw / Magdalena Rzemieniak. [W]: Rozwój i doskonalenie funkcjonowania organizacji : determinanty rozwoju współczesnych organizacji.- 2016, s. 7-19
8. Przez umysł serce i dłonie - społeczna dydaktyka ekoinnowacji / Barbara Szymoniuk. [W]: Procesy innowacyjne w polskiej gospodarce - potencjał zmian.- 2016, s. 183-191
9. Tradition and modernity as determinants of market behaviours of disabled consumers / Joanna Wyrwisz, Magdalena Maciaszczyk. [W]: Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business Conference Proceedings of the 4th International Scientific Conference, October 20-21, 2016, Košice.- 2016, s. 279-286
10. Wiedza jako zasób niematerialny w przedsiebiorstwie inteligentnym / Magdalena Rzemieniak. [W]: Organizacja inteligentna - Perspektywa zasobów ludzkich.- 2016, s. 55-68
11. Wykorzystanie istoty kapitału intelektualnego do zarządzania organizacjami publicznymi / Wiesław Harasim, Jacek Dziwulski. [W]: Refleksyjnie o współczesnym zarządzaniu.- 2016, s. 151-163
12. Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji publicznej / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Refleksyjnie o współczesnym zarządzaniu.- 2016, s. 164-176
Fragmenty książek z 2015 (19)
1. Content marketing jako efektywny sposób kreowania relacji z klientem / Joanna Wyrwisz. [W]: Wiedza i doświadczenie a współczesne koncepcje i narzędzia zarządzania organizacją.- 2015, s. 65-73
2. Doskonalenie systemu zarządzania jakością w wybranym przedsiębiorstwie usługowo - produkcyjnym / Piotr Blicharz. [W]: Logistyka i jakość. Aspekty teoretyczne i praktyczne.- 2015, s. 11-20
3. Etnocentryzm konsumentów niepełnosprawnych / Magdalena Maciaszczyk. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 77-88
4. Jak prowadzić proekologiczny styl życia i gospodarowania wspierając zrównoważony rozwój i konsumpcję ? / Karolina Franczak, Korneliusz Pylak, Danuta Smoleń, Barbara Szymoniuk. [W]: Jak promować proekologiczny styl życia i gospodarowania : przykłady dobrych praktyk z Islandii, Finlandii i Niemiec.- 2015, s. 8-18
5. Jaka jest rola edukacji i jej instytucji w promocji proekologicznego stylu życia i gospodarowania ? / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior, Radosław Marciniak. [W]: Jak promować proekologiczny styl życia i gospodarowania : przykłady dobrych praktyk z Islandii, Finlandii i Niemiec.- 2015, s. 27-36
6. Jakość jako element oczekiwań konsumenckich - podejście produktowe / Robert Maik. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 63-76
7. Komercjalizacja wiedzy i transfer technologii w prcesach innowacyjnych / Iwona Ładziak, Grzegorz Gliszczyński. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 137-160
8. Konsumenci i niepełnosprawni jako wyzwanie dla innych uczestników rynku / Magdalena Maciaszczyk. [W]: Wiedza i doświadczenie a współczesne koncepcje i narzędzia zarządzania organizacją.- 2015, s. 182-190
9. Lojalność klientów a realizacja ekonomicznych celów przedsiębiorstwa / Agnieszka Bojanowska. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 25-38
10. Marketing w modelu biznesowym sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 13-24
11. Metody symulacyjne w CRM / Agnieszka Bojanowska. [W]: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2.- 2015, s. 613-621
12. Ocena jakości świadczonych usług transportu publicznego w Lublinie / Piotr Blicharz. [W]: Zarządzanie w organizacjach zorientowanych projakościowo.- 2015, s. 25-34
13. Programy lojanościowe a budowanie związków z klientami / Magdalena Rzemieniak. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 39-50
14. Przegląd wybranych metod badania jakości usług / Piotr Blicharz, Dawid Urbaś. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 51-62
15. Strukturalna ocena przyczyn zaangażowania młodego konsumenta w komunikację marketingową w mediach społecznościowych / Marcin Gąsior. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 89-102
16. Wpływ kapitału intelektualnego na zarządzanie organizacją publiczną w erze cyfrowej / Jacek Dziwulski. [W]: Współczesny konsument i organizacja w świetle nowych trendów rynkowych.- 2015, s. 117-136
17. Wprowadzenie / Stanisław Skowron. [W]: Jak promować proekologiczny styl życia i gospodarowania : przykłady dobrych praktyk z Islandii, Finlandii i Niemiec.- 2015, s. 4-7
Fragmenty książek z 2014 (17)
1. Budowanie wizerunku miast z użyciem nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych - przykład miasta Lublina / Joanna Wyrwisz. [W]: Tendencje w zarządzaniu organizacją publiczną.- 2014, s. 51-59
2. CRM na rynku gier wideo / Agnieszka Bojanowska. [W]: Innowacyjne metody w inżynierii produkcji.- 2014, s. 120-131
3. Determinants of buying process of disabled consumers / Magdalena Maciaszczyk, Paweł Maciaszczyk. [W]: Zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie „Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania“.- 2014, s. 132-136
4. Gender marketing as a new trend in consumer behaviour / Magdalena Rzemieniak. [W]: Sustainable development in the regions and countries : management and marketing.- 2014, s. 93-100
5. Marketing ekologiczny : utopia czy konieczność? / Barbara Szymoniuk. [W]: Przedsiębiorczość i wiedza w kreowaniu rozwoju regionalnego.- 2014, s. 77-85
6. Marketing mobilny jako skuteczne narzędzie promocji sprzedaży / Joanna Wyrwisz. [W]: Koncepcje , metody i uwarunkowania rozwoju organizacji.- 2014, s. 222-229
7. Migracja wartości w warunkach sieci organizacyjnych / Stanisław Skowron. [W]: Granice strukturalnej złożoności organizacji.- 2014, s. 163-172
8. Multidimensional structure of employee motivation - Clustering approach / Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Monika Sak-Skowron. [W]: International Conference on Quantitative Sciences and Its Applications (ICOQSIA 2014) [WOS].- 2014, s. 748-754 [MNiSW: 10]
9. Problem złożoności niematerialnych wartości organizacji w kontekście szkoły zasobowej / Magdalena Rzemieniak. [W]: Granice zarządzania.- 2014, s. 209-218
10. PWP N-B-P i szkolenia praktyczne dla pracowników naukowych szansą dla transferu nauka-biznes w woj. podkarpackim / Elżbieta Czarnocka, Iwona Naraniecka. [W]: Innowacyjność nauki polskiej w aplikacjach projektów badawczych.- 2014, s. 27-35
11. Rola facebook.com w promacji marki / Joanna Wyrwisz. [W]: Stabilność organizacji we współczesnej gospodarce.- 2014, s. 188-197
12. Rola komunikacji marketingowej w dobie marketingu 3.0 / Joanna Wyrwisz. [W]: Przedsiębiorczość i wiedza w kreowaniu rozwoju regionalnego.- 2014, s. 87-95
13. Rola mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami / Joanna Wyrwisz. [W]: Współczesne problemy zarządzania a społeczna odpowiedzialność biznesu.- 2014, s. 218-225
14. The impact of cultural behavior management organizations / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Innowacyjne metody w inżynierii produkcji.- 2014, s. 180-199
15. The impact of the different payment options on the medical services clients’ satisfaction building process / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior, Monika Sak-Skowron. [W]: International Conference on Quantitative Sciences and Its Applications (ICOQSIA 2014) [WOS].- 2014, s. 918-925 [MNiSW: 10]
16. Wpływ technologii na rozwój komunikacji marketingowej / Magdalena Rzemieniak. [W]: Koncepcje zarządzania współczesnymi organizacjami.- 2014, s. 160-172
17. Wykorzystanie narzędzi marketingu online do budowania interakcji z klientami / Joanna Wyrwisz. [W]: Innowacyjne metody w inżynierii produkcji.- 2014, s. 132-142
Fragmenty książek z 2013 (5)
1. Analiza skuteczności wykorzystania multimedialnych technologii informacyjnych w marketingu internetowym w kontekście e-commerce / Ewa Bojar, Magdalena Rzemieniak. [W]: Rozwój nauk o zarządzaniu - kierunki i perspektywy : monografia okolicznościowa dla uczczenia jubileuszu 35-lecia pracy naukowo-dydaktycznej prof. zw. dra hab. inż. Leszka Kiełtyki.- 2013, s. 253-274
2. Employee and customer satisfaction as the source of company’s wealth / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. [W]: Enterprise - new challenges. Theory and practice.- 2013, s. 167-177
3. Gender marketing - percepcja i zachowania uzależnione od płci / Magdalena Rzemieniak. [W]: Public relations - nie tlko Facebook.- 2013, s. 143-154
4. Proces innowacji a marketing lateralny w kontekście scenariusza "Rewolucji Agrarnej" na Lubelszczyźnie / Magdalena Rzemieniak. [W]: Wpływ sektora B+R na wzrost konkurencyjności polskiej gospodarki przez rozwój innowacyjności. T. 2.- 2013, s. 106-125
5. Rola wirtualnego asystenta w e-biznesie / Agnieszka Bojanowska. [W]: Technologie informacyjne w technice i kształceniu.- 2013, s. 18-27
Fragmenty książek z 2012 (11)
1. Human resources management in the intelligent organization / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Management dilemmas in the information technology era.- 2012, s. 121-129
2. Influence of intellectual capital in medical care institutions management on creating competitive advantage for example practice of family physician / Jacek Dziwulski. [W]: The role and tasks of family doctors in alleviating disparities in health and access to healthcare in Eastern Poland.- 2012, s. 87-111
3. Modern management of the organization of the future in digital era / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Contemporary challenges in the process of management in organization of the future.- 2012, s. 74-92
4. New media technologies in marketing communication organization - advertisement and enterteinment tools / Joanna Wyrwisz. [W]: New methods in intustrial engineering and production management.- 2012, s. 87-97
5. Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej / Joanna Wyrwisz. [W]: Marketing-aktualne problemy i kierunki ewolucji.- 2012, s. 311-320
6. Opracowanie wstępnej koncepcji produktu: urządzenia- modułu termoelektrycznego / Magdalena Rzemieniak. [W]: Nauka transfer rozwój.- 2012, s. 167-178
7. Public relatons wewnętrzne w kontekście rozwoju pracowników i organizacji / Magdalena Rzemieniak. [W]: Rozwój potencjału społecznego w organizacji.- 2012, s. 167-198
8. The role of a manager in management of the future organization / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Contemporary challenges in the process of management in organization of the future.- 2012, s. 160-178
9. Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji inteligentnej / Jacek Dziwulski. [W]: Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji inteligentnej.- 2012, s. 65-81
Fragmenty książek z 2011 (6)
1. Computer system assistance of business decisions -example of customer relationship management / Agnieszka Bojanowska. [W]: New materials and IT technologies in production engineering.- 2011, s. 161-169
2. Human resource management in the organisation of the future / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Competitive and cooperative busines strategies for efficient outcomes in different markets-internal organisational drives.- 2011, s. 9-21
3. Influence of human capital management in organization to create competitive advantage / Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim. [W]: Management under conditions of risk and uncertinty [!].- 2011, s. 239-250
4. Internal public relations in the context of internal communication management / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej.- 2011, s. 60-79
5. Kształtowanie wizerunku organizacji na rynku pracy / Magdalena Rzemieniak. [W]: Realizacja strategii zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze pozyskiwania pracowników.- 2011, s. 27-57
6. Wizerunkowy aspekt shockvertisingu / Magdalena Rzemieniak. [W]: Public Relations - doświadczenia, badania, wątpliwoci.- 2011, s. 71-87
Fragmenty książek z 2010 (7)
1. Anti-GMO resistance in Europe and lessons from Canada / Barbara Szymoniuk. [W]: Lublin region - ecological region of the XXI century : ecological or genetically modified food?.- 2010, s. 103-121
2. Klastry gospodarcze : od regionalnej podaży do globalnego popytu / Barbara Szymoniuk. [W]: Problemy regionalizmu.- 2010, s. 353-361
3. Klastry gospodarcze jako uczestnicy stosunków międzynarodowych / Barbara Szymoniuk. [W]: Niepaństwowi uczestnicy stosunków międzynarodowych.- 2010, s. 97-109
4. Rola marketingu w budowaniu efektów synergicznych organizacji sieciowych / Stanisław Skowron, Barbara Szymoniuk. [W]: Marketing : ujęcie terytorialne : monografia.- 2010, s. 111-131
5. Satysfakcja i lojalnośc klienta - kwestie definicyjne i metody pomiaru / Łukasz Skowron. [W]: Marketing : ujęcie relacyjne : monografia.- 2010, s. 75-100
6. Satysfakcja i lojalność klienta-ujęcie modelowe i wyniki badań / Łukasz Skowron. [W]: Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie.- 2010, s. 181-196
7. Słuchacze Zespołu Centrów Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Łomży. Motywy, oczekiwania, plany / Aleksandra Zaleśna, Jacek Dziwulski. [W]: Kapitał ludzki i społeczny w procesie kształcenia ustawicznego w świetle badań.- 2010, s. 106-120
Fragmenty książek z 2009 (18)
1. Benefits from value adding in clusters / Barbara Szymoniuk. [W]: Clusters: politics, management : good clustering practices in the world.- 2009, s. 95-104
2. Collective Learning jako warunek sukcesu innowacyjnej organizacji klastrowej / Barbara Szymoniuk, Stanisław Skowron. [W]: Synergia w relacjach interpersonalnych i w organizacjach : wybrane zagadnienia z psychologii kierowania.- 2009, s. 198-207
3. Communication and partnership in customer relationship / Joanna Wyrwisz. [W]: Company's value : financial and marketing aspects.- 2009, s. 223-231
4. Creating the corporate image of an entrepreneurial organisation / Magdalena Rzemieniak. [W]: Creating the entrepreneurship in contemporary organizations.- 2009, s. 39-55
5. CRM a proces innowacji produktowych / Joanna Wyrwisz. [W]: Budowanie relacji z klientem.- 2009, s. 154-163
6. Immaterial factors of company value - marketing aspects / Magdalena Rzemieniak. [W]: Company's value : financial and marketing aspects.- 2009, s. 165-176
7. Information as an Element of Consumer Relations / Marcin Gąsior. [W]: Company's value : financial and marketing aspects.- 2009, s. 137-150
8. Inwencja innowacji w relacjach partnerskich z klientami / Joanna Wyrwisz. [W]: Marketing, logistyka i ludzie w zarządzaniu organizacjami : monografia = Marketing, logistics and people in the management of organizations.- 2009, s. 81-92
9. Mechanizmy perswazji w kreowaniu wizerunku / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie przedsiębiorstwem w otoczeniu biznesowym.- 2009, s. 135-155
10. Metodyka wdrażania innowacji produktowych / Joanna Wyrwisz. [W]: Zarządzanie organizacjami w warunkach konkurencyjnej gospodarki.- 2009, s. 303-312
11. Network and scale effects as a criterion for the strategy of network organization / Stanisław Skowron. [W]: Creating the entrepreneurship in contemporary organizations.- 2009, s. 191-202
12. Ocena wykorzystania systemu CRM w procesie innowacji produktowych / Joanna Wyrwisz. [W]: Zarządzanie : doświadczenia i problemy.- 2009, s. 249-266
13. Operacjonalizacja funkcji transformacyjnej dla potrzeb pomiaru kapitału intelektualnego instytucji opieki zdrowotnej / Jacek Dziwulski. [W]: Kapitał ludzki w sektorze mikroprzedsiębiorstw w regionie łomżyńskim : praca zbiorowa.- 2009, s. 62-73
14. Process enterprise management - theory and practice / Grzegorz Gliszczyński. [W]: Creating the entrepreneurship in contemporary organizations.- 2009, s. 95-111
15. Public and private partnership - as the effective way of implementation of public project / Piotr Blicharz. [W]: Company's value : financial and marketing aspects.- 2009, s. 125-136
16. Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku / Wiesław Macierzyński, Agnieszka Bojanowska. [W]: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki.- 2009, s. 141-148
Fragmenty książek z 2008 (6)
1. Korzyści lokalizacji w budowaniu globalnej przewagi konkurencyjnej. Doświadczenia polskich klastrów gospodarczych / Barbara Szymoniuk. [W]: Regionalizacja globalizacji. T. 2.- 2008, s. 418-427
2. Lojalnośc klienta bankowego a jego interes ekonomiczny / Agnieszka Bojanowska. [W]: Współczesne finanse : stan i perspektywy rozwoju bankowości.- 2008, s. 525-532
3. Marketing relacji w procesie innowacji produktowych / Joanna Wyrwisz. [W]: Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy.- 2008, s. 282-295
4. Problemy PR wewnętrznego w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie : doświadczenia i problemy.- 2008, s. 157-175
5. Rola i znaczenie kapitalu społecznego w zarządzaniu instytucjami opieki zdrowotnej =The role and meaning of social capital in management of health care institutions / Jacek Dziwulski, Stanisław Skowron. [W]: Nowoczesne zarządzanie finansami w zakładach opieki zdrowotnej : praktyczne wykorzystanie controllingu finansowego.- 2008, s. 219-229
Fragmenty książek z 2007 (10)
1. Analiza wybranych usług bankowości internetowej pod kątem wspierania e-biznesu / Agnieszka Bojanowska. [W]: Przetwarzanie informacji w społeczeństwie informacyjnym.- 2007, s. 163-168
2. Ewolucja koncepcji marketingowych - moda czy konieczność / Magdalena Rzemieniak. [W]: Tendencje kształtujące zarządzanie współczesnymi organizacjami w Polsce.- 2007, s. 101-113
3. Factors of Building Competitive Supremacy and Innovativeness in the Ecological Food Valley Cluster / Stanisław Skowron. [W]: The emergence and development of clusters in Poland.- 2007, s. 114-148
4. Lojalność nabywców indywidualnych na rynku technologii informatycznych / Marcin Gąsior, Magdalena Maciaszczyk. [W]: Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności.- 2007, s. 426-432
5. Marketing aspects of material and immaterial value of firm / Magdalena Rzemieniak. [W]: Value stream activities management : proceedings of the Eleventh International Conference on Human Aspects of Advanced Manufacturing: Agility and Hybrid Automation, 4th International Conference ERGON-AXIA : HAAMAHA 2007 Managing Enterprise of the Future, July 9-12, 2007 Poznań, Poland.- 2007, s. 681-687
6. Marketingowe czynniki tworzenia wartości a funkcjonowanie i rozwój organizacji / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie rozwojem organizacji. T. 2.- 2007, s. 338-343
7. Niematerialne czynniki wartości firmy / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie kapitałem intelektualnym : istota, pomiar i instrumenty wdrażania.- 2007, s. 116-133
8. Promocja produktów ekologicznych z Lubelszczyzny / Barbara Szymoniuk, Stanisław Skowron. [W]: Możliwości rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce.- 2007, s. 77-87
9. Usatysfakcjonowany nie znaczy lojalny / Magdalena Maciaszczyk, Gąsior Marcin. [W]: Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności.- 2007, s. 74-79
Fragmenty książek z 2006 (24)
1. Aspekty marketingowe materialnej i niematerialnej wartości firmy / Magdalena Rzemieniak. [W]: Nowe tendencje w nauce o organizacji i zarządzaniu.- 2006, s. 405-413
2. Comparative analysis of the intellectual capital potential in education in the Lublin and Silesian voivodships / Stanisław Skowron, Jacek Dziwulski, Roman Kobielski, Aleksandra Wojtynek-Hochuł. [W]: Intellectual capital management in regional pro-innovative networks.- 2006, s. 119-127
3. Comparative analysis of the intellectual capital potential in the health service of the Silesian and Lublin voivodships / Stanisław Skowron, Jacek Dziwulski, Roman Kobielski, Aleksandra Wojtynek-Hochuł. [W]: Intellectual capital management in regional pro-innovative networks.- 2006, s. 129-135
4. Corporate identity oraz corporate behaviour jako norma komunikacji przedsiębiorstwa / Magdalena Rzemieniak. [W]: Ekonomia : aspekty konkurencji na rynku w procesie globalizacji : praca zbiorowa. Cz. 1, Uwarunkowania rozwoju społeczno-gospodarczego.- 2006, s. 163-170
5. Dyfuzja innowacji a relacje partnerskie z klientami / Joanna Wyrwisz. [W]: Szanse rozwoju polskiego sektora MŚP na Jednolitym Rynku Europejskim : praca zbiorowa. T. 1. Funkcjonowanie MŚP w warunkach Jednolitego Rynku Europejskiego.- 2006, s. 452-461
6. Dynamics of social capital / Stanisław Skowron. [W]: Intellectual capital management in regional pro-innovative networks.- 2006, s. 25-33
7. Gadżety promocyjne / Barbara Szymoniuk. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 271-283
8. Globalne otoczenie - standaryzacja czy adaptacja działań marketingowych / Magdalena Rzemieniak. [W]: Zarządzanie przedsiębiorstwem w dynamicznym i globalnym otoczeniu.- 2006, s. 87-95
9. Identyfikacja kapitału intelektualnego w instytucjach opieki zdrowotnej w świetle badań empirycznych / Stanisław Skowron, Jacek Dziwulski. [W]: Badania operacyjne i systemowe 2006 : wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce.- 2006, s. 77-88
10. Internet jako źródło informacji w procesie podejmowania przez konsumentów decyzji na rynku / Marcin Gąsior. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2006, s. 15-22
11. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania / Barbara Szymoniuk. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 15-38
12. Lokalizacja i synergia jako czynniki budowania przewagi konkurencyjnej i innowacyjności w klastrze Doliny Ekologicznej / Stanisław Skowron. [W]: Klastry jako narzędzia lokalnego i regionalnego rozwoju gospodarczego.- 2006, s. 120-127
13. Marketing bezpośredni / Magdalena Rzemieniak. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 157-175
14. Marketing klastrów gospodarczych. Przypadek klastra ekologicznej żywności na Lubelszczyźnie / Barbara Szymoniuk, Stanisław Skowron. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2006, s. 113-120
15. Marketingowe czynniki sukcesu klastrów gospodarczych w warunkach globalnej konkurencji / Barbara Szymoniuk. [W]: Klastry jako narzędzia lokalnego i regionalnego rozwoju gospodarczego.- 2006, s. 146-154
16. Merchandising i opakowanie produktu / Magdalena Rzemieniak. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 191-203
17. Podatkowe formy finansowania mikroprzedsiębiorstw - zarys problemu / Anna Arent, Grzegorz Gliszczyński. [W]: Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych - teoria i praktyka : praca zbiorowa. Cz. 7.- 2006, s. 9-24
18. Promocja sprzedaży / Barbara Szymoniuk. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 133-155
19. Public relations / Magdalena Rzemieniak. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 109-131
20. Relacja producent - konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT / Marcin Gąsior. [W]: Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji : aspekty marketingowe.- 2006, s. 95-100
21. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą / Barbara Szymoniuk. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 177-190
22. Strategie układów sieciowych - perspektywa marketingowa / Stanisław Skowron, Barbara Szymoniuk. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2006, s. 95-100
23. Wartość w marketingu - trend czy konieczność / Magdalena Rzemieniak. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2006, s. 79-86
24. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy / Stanisław Skowron. [W]: Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa.- 2006, s. 39-62
Fragmenty książek z 2005 (26)
1. Advanced models of safety systems management / Krzysztof Czarnocki, Elżbieta Czarnocka, Tadeusz Baum. [W]: Environmental Exposure and Health.- 2005, s. 218-226
2. Aspekt społeczny w Zarządzaniu Jakością - o potrzebie racjonalizmu / Robert Maik. [W]: Problemy społeczne we współczesnych organizacjach.- 2005, s. 117-127
3. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa) / Stanisław Skowron. [W]: Biznes międzynarodowy : od internacjonalizacji do globalizacji.- 2005, s. 380-416
4. Cechy skutecznego menedżera przedsiębiorstwa użyteczności publicznej w świetle stadium przypadku / Grzegorz Gliszczyński, Sławomir Labisiak. [W]: Problemy współczesnego zarządzania.- 2005, s. 179-188
5. Czynniki tworzenia wartości w marketingu / Magdalena Rzemieniak. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2005, s. 103-110
6. Dolina Ekologicznej Żywności -wdrażanie koncepcji klasteringu na Lubelszczyźnie / Barbara Szymoniuk. [W]: TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami : praca zbiorowa.- 2005, s. 555-560
7. Doskonalenie relacji z klientami w procesie wdrażania innowacji produktowych / Joanna Wyrwisz. [W]: Zarządzanie organizacjami gospodarczymi : koncepcje i metody. T. 1.- 2005, s. 401-408
8. Dystrybucja informacji pozakupowych wśród klientów rynku technologii informatycznych / Marcin Gąsior. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2005, s. 49-56
9. Innowacje i jakość - konsekwencje i perspektywy dyktatu technologii nad klientem / Stanisław Skowron, Robert Maik. [W]: Przedsiębiorstwo konkurencyjne : monografia.- 2005, s. 31-39
10. Interesariusze w procesie planowania strategii marketingowej na rynku trudnym lub schyłkowym / Magdalena Lidia Rzemieniak. [W]: TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami : praca zbiorowa.- 2005, s. 535-539
11. Kluczowe kompetencje i umiejętności współczesnego menedżera / Anna Żelazna Blicharz, Piotr Blicharz. [W]: Menedżer XXI wieku w warunkach zaostrzającej się konkurencji : przedsiębiorstwa i organizacje publiczne w warunkach zaostrzającej się konkurencji.- 2005, s. 37-43
12. Koncepcja kapitału intelektualnego w zarządzaniu szpitalem - w świetle przeprowadzonych badań / Jacek Dziwulski, Stanisław Skowron. [W]: Religia a gospodarka. T. 2.- 2005, s. 96-101
13. Marketing regionalny - wybrane aspekty promocji marketingowej / Magdalena Rzemieniak. [W]: Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce.- 2005, s. 95-106
14. Marketing społecznie zaangażowany w poszukiwaniu "złotego środka" / Barbara Szymoniuk, Monika Sak. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2005, s. 111-118
15. Marketing wartości w polskich przedsiębiorstwach / Magdalena Rzemieniak. [W]: Problemy współczesnego zarządzania.- 2005, s. 99-112
16. Marketingowe czynniki tworzenia wartości w przedsiębiorstwach / Magdalena Rzemieniak. [W]: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 1.- 2005, s. 126-131
17. Metoda rangowa badania oczekiwań konsumentów w przewozach pasażerskich / Andrzej Mrugała, Robert Maik. [W]: Nowe trendy w marketingu.- 2005, s. 83-91
18. Od tożsamości do wizerunku organizacji wirtualnej / Anna Żelazna-Blicharz, Piotr Blicharz. [W]: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 1.- 2005, s. 408-411
19. Podejście procesowe w diagnozowaniu przedsiębiorstwa / Grzegorz Gliszczyński. [W]: Problemy współczesnego zarządzania.- 2005, s. 161-170
20. Podwyższanie konkurencyjności regionu rolniczego : klaster 'Dolina Ekologicznej Żywności' na Lubelszczyźnie / Barbara Szymoniuk. [W]: Kreowanie konkurencyjności regionu : grona przemysłowe w regionie.- 2005, s. 111-118
21. Safety system predictability in modern Polish Enterprises / Krzysztof Czarnocki, Elżbieta Czarnocka, Tadeusz Baum. [W]: Environmental Exposure and Health.- 2005, s. 449-455
22. Techniki PR wewnętrznego / Magdalena Rzemieniak. [W]: Problemy społeczne we współczesnych organizacjach.- 2005, s. 209-217
23. Tendencje kształcenia menedżerów w aspekcie inżynierii bezpieczeństwa i ochrony zdrowia / Krzysztof J. Czarnocki, Tadeusz Baum, Elżbieta Czarnocka. [W]: Menedżer XXI wieku w warunkach zaostrzającej się konkurencji : przedsiębiorstwa i organizacje publiczne w warunkach zaostrzającej się konkurencji.- 2005, s. 72-80
24. Trans, trans,-muconic acid in occupational exposure modeling / Krzysztof Czarnocki, Elżbieta Czarnocka, Tadeusz Baum. [W]: Environmental Exposure and Health.- 2005, s. 339-347
Jeżeli ta strona zawiera nieaktualne, błędne lub niekompletne dane prosimy o kontakt pod adresem oab@pollub.pl